איתור נזילות במצלמה טרמית בצפון

Wiki Article

נזילות, סתימות בכלים סניטריים, הצפות, עובש, רטיבות ולחות: כולן תקלות שעלולות להתרחש בכל מבנה, בין אם מדובר במבנה מגורים, עד למבנה מוסדי, ציבורי ועסקי.

בעת הזמנת שירות של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר מסוים אמור להישאר משתלם גם אחרי כמה שנים ברצף.

אחרי כמה חודשים או שנים, חוסכים את ההוצאות על עלויות מים גבוהות ואת המחיר של תיקון נזקי הנזילה.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית הוא תהליך שמומלץ לא רק למי שחווה הופעה של מים בתוך הכנס או סימני רטיבות כאלה או אחרים. התהליך מומלץ גם לרוכשי דירות יד שנייה ורוכשי דירות מקבלן כחלק בלתי נפרד מתהליך של בדק בית, במטרה לבדוק את כל מערכות הצינורות הקיימות וכך למנוע הופעה של נזילות עתידיות.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר על איתור וטיפול ברטיבות, אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם ועוד היום נציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים.

אז, הקיר או התקרה יכולים להתנפח, להתקלף או להתפורר ולהגיע עד למצב של ריקבון. גם מים יכולים לחדור פנימה ובידוד הבית למעשה נפגע.

סימני רטיבות פעילים נמצאו על קיר מזרחי בחדר שינה הורים  ועל תקרת הסלון.

קרא עוד » בדיקות נזילות מים מגגות בדיקות נזילות מים מגגות חייבות להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום.

כלים סניטריים שבורים – שברים בבסיס האסלה, כיורים לא יציבים או רופפים, אמבטים ומקלחונים ישנים, כולם כלים סניטריים שחייבים תחזוקה והחלפה מידי תקופה.

המיקום של הנזילה משפיע על website המחיר של השירות. בכל שירות של איתור נזילות מים, המיקום מהווה פקטור משמעותי. אז מצד אחד, מיקום בעייתי זו הסיבה שבגללה מלכתחילה בוחרים להשתמש במצלמה טרמית כדי לבצע הדמיה תלת ממדית.

נזילה של מים יכולה להתרחש בכל מבנה אך לרוב נזילות נפוצות יותר במבנים בהם הצנרת ישנה. הסיבה לנזילת המים תוכל להיות צינור סדוק,נזילה באסלה או צינור ישן שנשבר או צינור שהתפורר. מקום הנזילה יושפע ממיקום הצנרת כך שהמקום בו אתם מבחינים בסימני רטיבות אינו בהכרח המקום בו הצנרת פגועה.

אחת הדרכים לזהות בזמן את הבעיות הנפוצות של הביוב היא באמצעות שירותי איתור של נזילות מים. שירותי האיתור מבוססים על שימוש בציוד מעולה, איכותי ומתקדם שאותו ניתן להחדיר לתוך מערכת הביוב. החדרת מצלמות וציוד איתור לתוך הביוב מבטיחה לזהות לא רק את היקף הנזילה אלא גם את המקור שלה.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית נועד על מנת לאתר נזילה הנובעת משלל אלמנטים כמו מערכות האיטום, הקירות האינסטלציה והמים, כמו גם ממרזבים ומערכות אינסטלציה ודוודים.

העדר נזקים למבנה – בשל העובדה שהמצלמה אינה מסבה נזק לקירות או למרצפות ובכל שהמצלמה יכולה לבצע זיהוי וצילום של כל חלל או מערכת, אפשר לבצע תיקון ללא הרס וללא פסולת בנייה מצלמה לאיתור נזילות מים.

Report this wiki page